مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس خبر داد: برنامه جدید نرم‌افزار تامین اجتماعی در حال بارگزاری است و تغییرات جدید مانند افزایش اعتبار دفترچه‌های درمانی تا پایان فروردین از روزشنبه 17 اسفند اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 06 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی فارس هفته گذشته و در راستای شیوع کرونا ویوروس در فارس، تمهیدات سازمان تأمین اجتماعی برای مقابله با این ویروس را اعلام کرد که در بخشی از این تمهیدات آمده بود: دفترچه‌هایی درمانی که تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته‌اند بدون نیاز به مراجعه به شعب و یا کارگزاری‌ها تا پایان فروردین ماه 1399 دارای اعتبار خواهند بود.

این درحالی است که در روز گذشته شهروندان با مراجعه به مراکز درمانی متوجه شدند که این موضوع صحت ندارد و باید دفترچه خود را تمدید کنند و مراکز درمانی اعلام کردند که چنین موضوعی به آنان ابلاغ نشده است و سیستم آن را قبول نمی‌کند.

خبرگزاری فارس روز گذشته در طی تماس‌های مردمی با سازمان اجتماعی تماس گرفت که این سازمان قول پیگیری موضوع را داد.

مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس در گفت‌و‌گو با فارس در شیراز، گفت: باتوجه به اینکه برنامه تغییر یافته نرم افزار سازمان تامین اجتماعی بر اساس تصمیمات جدید امروز به دست ما رسیده و در حال بارگزاری است.

مسعود عطایی تاکید کرد: این مشکل تا پایان روزپنج شنبه اجرایی می‌شود و مردم می‌توانند از روز شنبه بدون هیچ مشکلی به مراکز درمانی مراجعه وخدمات خدمات دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار