ستاد مبارزه با کرونا لارستان از چندین مصوبه در جدیدترین جلسه مجمع عمومی خود خبر داد. در جلسه امروز یکشنبه که با حضور اعضای ستاد و به ریاست طاهری معاون فرماندار ویژه لارستان برگزار شد ۳ مصوبه مهم به مراکز ذیربط ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۲۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 08 March 2020

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:بر این اساس طبق مصوبه ستاد و تاکید اعضا مبنی بر عدم برگزاری هر نوع تجمع در اماکن سرپوشیده باهدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا مقرر گردید تمامی جلسات مجمع عمومی موسسات و شرکت تعاونی های شهرستان لارستان تا اطلاع ثانوی غیر قانونی بوده و لغو گردد.

همچنین دومین مصوبه این ستاد ممنوعیت ورود و عرضه ماهی گلی در لارستان بود. بر این اساس و به استناد مصوبه ستاد مبارزه با کرونا لارستان در آستانه سال نو شمسی و ایام تدارک سفره هفت سین در بین مردم به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ورود و عرضه ماهی گلی در لارستان ممنوع و با عرضه کنندگان برخورد قانونی خواهد شد.

طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا لارستان مبنی بر تعطیلی آرایشگاهها و نیز لغو برگزاری مراسم عروسی و ضیافتهای شلوغ در سالنها و باغات به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مقرر گردید هیچ یک از آرایشگاهها و مدیران باغات و سالنهای مراسم که قبل از این مصوبه اقدام به عقد قرارداد و دریافت بیعانه از مشتریان خود کرده اند مجاز به دریافت حق فسخ قرارداد نبوده و می بایست کل مبلغ را به مشتری بازگردانند.

بر همین اساس فقط در صورت توافق امکان تغییر تاریخ وجود خواهد داشت که این تاریخ تا اطلاع ثانوی نباید زودتر از اردیبهشت باشد . بر اساس مصوبه ستاد اعلام شده درصورت نادیده گرفتن این مصوبه توسط آرایشگاه و یا مدیران سالنهای مراسم با آنان برخورد قانونی خواهد شد و شاکیان می توانند جهت پیگیری شکایت خود به اداره صنعت معدن تجارت و یا اداره تعزیزات حکومتی شهرستان مراجعه نمایند

برچسب ها: عرضه ، ماهی گلی ، کرونا ، لار ، ممنوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار