رحمانیان از مثبت بودن آزمایش یک بیمار مشکوک به بیماری کرونا در جهرم خبر داد و گفت: چهارمین فرد مبتلا به کرونا ویروس در جهرم یک زن ۳۴ ساله است که اکنون حال عمومی وی خوب و در حال طی کردن مراحل درمان است.
کد خبر: ۸۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 08 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» گفت: امروز یکشنبه ۱۸ اسفند ماه، نتیجه هشت نمونه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا را دریافت کردیم که از بین آنها یک مورد ابتلا به ویروس وجود دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این مورد مثبت مربوط به یک خانم ۳۴ ساله جهرمی است که در شرح حالش سابقه مسافرت گزارش شده است، ‌افزود: این چهارمین مورد ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده در جهرم است.

 

وی با اشاره به اینکه حال عمومی بیمار خوب است و درحال طی کردن مراحل درمان است، بیان کرد: تقریبا بصورت روزانه نمونه هایی از بیماران مشکوک به کرونا برای تشخیص به مرکز استان و یا تهران ارسال می شود.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه موکدا از شهروندان می خواهیم هشدارها را جدی بگیرند، تاکید کرد: از شهروندان می خواهیم از مسافرت بپرهیزند و از ترددهای غیرضروری در داخل شهر نیز خودداری کرده و در خانه بمانند.

 

وی ادامه داد: از همشهریانی که در روزهای گذشته سابقه مسافرت داشته اند می خواهیم برای حفظ سلامت خود و خانواده، حتما با همکاران ما در معاونت بهداشتی دانشگاه تماس بگیرند تا راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سرعت شیوع ویروس کرونای جدید بسیار زیاد است و فقط با رعایت نکات بهداشتی می توان از همه گیری آن جلوگیری کرد، گفت: شماره های ۲۴ ساعته واحد مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ۵۴۴۴۰۸۱۷ و سامانه کشوری ۱۹۰ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار