در پی شیوع بیماری کوید۱۹ در ایران، ضدعفونی معابر اصلی، فرعی، تاسیسات درمانی و ... به عنوان یکی از راهکارهای پیشگیرانه در دستورکار بخش‌های مختلف در کشور قرار گرفت و در شیراز نیز شهرداری از یک هفته قبل کار را به شکل برنامه‌ریزی شده آغاز کرد و همچنان تداوم دارد.
کد خبر: ۸۲۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 09 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:شهردار شیراز در حاشیه بازدید از روند ضدعفونی کردن بیمارستان ها و معابر پر تردد سطح شهر، گفت: حفظ سلامت شهروندان در مقابله با تهاجم ویروس کرونا در اولویت این مدیریت شهری قرار دارد و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در شهر شیراز در اقدامی جهادی سازمان آتش نشانی و مجموعه شهرداری با استفاده از تجهیزات رفع آلودگی زمین و اماکن، اقدام به ضدعفونی کردن بیمارستان‌های شهر شیراز کرد.

حیدر اسکندرپور تاکید کرد: بمنظور حفظ آرامش و تأمین سلامت شهروندان طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، اماکن عمومی و پرتردد شهر از جمله بیمارستان‌های شهر برای چندمین بار بصورت اصولی ضدعفونی شده است و این امر با جدیت بیشتر در دستور اصلی اقدامات شهرداری است.

اسکندرپور تلاش شبانه روزی پرسنل سازمان آتش نشانی شیراز، سایر مناطق شهرداری و سازمان‌ها را ارزشمند خواند و خواستار ادامه روند پاکسازی و ضد عفونی معابر شد.

 طی روزهای اخیر، بخش‌های زیادی از معابر شهری پرتردد در شیراز، با استفاده از گندزداهای رایج، توسط نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری، ضدعفونی شده است؛ اگرچه بهترین راهکار برای در امان ماندن از بیماری کوید۱۹، پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری در نقاط مختلف شهری است.

در این ایام، گروه‌هایی از سمن‌ها و نیروهای بسیج سپاه نیز اقدام به ضدعفونی نقاط مختلف شیراز و سایر شهرهای استان فارس کرده‌اند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار