مدیر کل راهداری فارس گفت: کنترل کردن مبادی ورودی در دستور کار راهداری‌ها قرار گرفته است، اما دستور و ابلاغی برای انسداد راه‌ها نداریم.
کد خبر: ۸۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 09 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری فارس با اشاره اینکه در مورد بسته شدن مبادی ورودی به فارس ابلاغی صورت نگرفته، گفت: کنترل کردن مبادی ورودی در دستور کار راهداری‌ها قرار گرفته است، اما دستور و ابلاغی برای انسداد راه‌ها نداریم.

او افزود: برای انسداد جاده ها، تصمیم و ابلاغ باید از سوی «ستاد ملی کرونا» در تهران صادر شود، اما مبادی ورودی به استان، چک می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهداری فارس، هلال احمر استان و اورژانس، در مبادی ورودی شهرستان‌های استان، اقدامات لازم برای کنترل و چک کردن خودرو‌های ورودی، انجام می‌شود.

سیاهپور، ضمن تکذیب شایعات فضای مجازی در خصوص انسداد جاده ها، تصریح کرد: همه راه‌های استان باز است و دستورالعمل برای جلوگیری از تردد مصوب نشده است، اما اقدامات لازم برای برگرداندن خودرو‌هایی که تشخیص داده می‌شود با تصمیم «ستاد کرونا» در فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به انجام می‌رسد.

برچسب ها: انسداد ، جاده ها ، ابلاغ ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار