بمانا گفت: افرادی که دارای علائم شبیه به کرونا بوده و حال عمومی نسبتا خوب دارند در ابتدا باید به پزشک خانواده خود مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۲۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ 09 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«قهرمان بمانا» با اشاره به اینکه ارجاع بیماران با علائم شبیه به کرونا به پزشکان متخصص عفونی تنها در صورت تایید پزشک خانواده است، گفت: مراحل درمان های اولیه برای بیمارن با حال نسبتا خوب توسط پزشکان خانواده صورت می گیرد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ازدحام و تجمعات در کلینیک های جهرم، ویزیت پزشکان متخصص عفونی و داخلی در درمانگاه شماره چهار واقع در ابتدای خیابان ولی عصر انجام می شود، افزود: هیچ گونه محدودیت ویزیت برای پزشکان متخصص عفونی و داخلی در جهرم وجود ندارد.

 

وی علائم تنفسی را از مهم ترین علامت بیماران نیاز به بستری عنوان کرد و گفت: ارجاع بیماران تنها از طریق اورژانس 115 صورت گرفته و انتقال آنها به مراکز درمانی بر اساس دستورالعمل های بهداشتی است که تنها پرسنل اورژانس بر آن واقف هستند.

 

بمانا با اشاره به اینکه برای بیماران مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان پیمانیه جهرم بخش جداگانه و کاملا مستقل با ورودی اختصاصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این بخش دارای 50 تخت بستری و 11 تخت آی سی یو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار