استاندار فارس گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هتل‌های فارس پذیرش میهمان ندارند.
کد خبر: ۸۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 12 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت اله رحیمی استاندار فارس در جلسه دیدار با جامعه هتلداران فارس با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته و فعالیت جهادی کادر درمانی استان ما نسبت به دیگر استان‌های کشور در وضعیت بهتری قرار دارد و با توجه به دامنه دار بودن این شرایط لازم است تا همه بخش‌های دولتی و خصوصی در کنترل شیوع مشارکت داشته باشند.

او افزود: با توجه به تصمیم برای پذیرش نکردن مسافران نوروزی در عید سال ۹۹ لازم است اقدامات پیشگیری کننده‌ای از سوی جامعه هتلداران انجام شود و ما متوجه متضرر شدن این صنف و سایر اصناف مرتبط با این تصمیم هستیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: با مشارکت و حمایت جامعه هتلداران فارس بعد از گذر از شرایط بحران تصمیمات ویژه‌ای برای جبران این مشکلات گرفته خواهد شد.

رحیمی با ابزار تاسف از بی تفاوتی و سهل انگاری عده‌ای از مردم در پیشگیری از شیوع گفت: انتظار داریم تا هتلداران نسبت به باطل کردن درخواست‌های اقامت نوروزی و اعلام عمومی آن اقدام کنند و این همان به مشابه اقدام انسان دوستانه هتل‌هایی است که در هنگام سیل فرودین ماه شیراز در‌های خود را به روی سیل زدگان باز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار