مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: بازدید مجازی از موزه حیات وحش و تور مجازی بازدید از مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس در روز‌های قرنطینه امان پذیر شد.
کد خبر: ۸۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 16 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمید ظهرابی گفت: در روز‌هایی که در مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندیم جهت رفاه حال هموطنان، این اداره کل امکان بازدید رایگان از تور مجازی موزه حیات وحش و مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان فراهم کرده است.

او افزود: تور مجازی موزه حیات وحش پارک ملی بمو و اپلیکیشن تور مجازی شناسنامه مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس در این برهه از زمان که مجبور به قرنطینه و نگهداری کودکان در منزل هستیم این اداره کل امکان بازدید از موزه را بصورت غیرحضوری و از طریق سایت اداره به آدرس fars.doe.ir و اپلیکیشن تور مجازی را به آدرس http://idefars.ir/env.apk فراهم آورده اند تا خانواده‌ها بتوانند بدون صرف هیچ هزینه‌ای از داخل خانه هایشان به تماشای گونه‌های گیاهی و جانوری محیط زیست مشغول شوند.

گفتنی است موزه حیات وحش پارک ملی بمو بیش از ۳۸۵ گونه جانوری اعم از: پستانداران، خزندگان، پرندگان و ... گنجینه‌ای از تنوع زیستی را در خود جای داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار