دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز: چهارشنبه سوری در نی ریز برگزار نمی شود/ با مخلین نظم ،امنیت و آسایش مردم برخوردقانونی می کنیم.
کد خبر: ۸۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 16 March 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کشور و نیاز بسیج همگانی برای مقابله با گسترش ویروس کرونا ، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و جهت حفظ نظم و امنیت و آسایش عمومی شهروندان و مراعات حقوق شهروندی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، مراعات نکات زیر ضروری است:

1- توصیه می گردد همشهریان عزیز جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در منزل بمانند و از تردد غیرضرور در این ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال خودداری فرمایند.

2-هرگونه تجمع در تمامی اماکن شهرستان و استفاده از مواد آتش زا و محترقه تحت عنوان چهارشنبه آخر سال ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

3-فروش و توزیع هرگونه مواد ناریه و محترقه و آتش زای غیرمجاز ممنوع بوده و با واحدهای صنفی بدون مسامحه مطابق قانون جهت پلمپ مغازه و تشکیل پرونده قضائی اقدام خواهد شد.

4-وسایل نقلیه افرادی که اقدام به تجمع و حمل و استفاده مواد محترقه و آتش زا در چهارشنبه آخر سال نمایند تا اطلاع ثانوی توقیف خواهد شد.

رسول ابراهیمی در ادامه، از کلیه مردم فهیم شهرستان به خصوص جامعه پزشکی و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز تشکر کرد.

وی همچنین از کلیه صنوف، کسبه و بازاریان به خاطر همکاری و همیاری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق بستن مغازه ها تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار