فرمانده انتظامی استان فارس در آستانه چهارشنبه آخر سال خبر از کشف یک میلیون و ۵٠٠ هزار عدد مواد محترقه قاچاق در استان داد.
کد خبر: ۸۳۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 16 March 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: سردارسرتیپ دوم رهام بخش حبیبی دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به گزارشات دریافت شده مبنی بر عرضه مواد محترقه قاچاق نیروهای انتظامی استان نیز با تلاش وافر موفق به کشف این مواد محترقه قاچاق شد.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: در این عملیات‌ها بیش از یک میلیون و ۵٠٠ هزار مواد محترقه توسط نیروی انتظامی استان کشف شد که تمامی این کالاها از جمله کالاهای قاچاق بوده است.

وی اضافه کرد: در عملیاتی که برای کشف این مواد محترقه قاچاق صورت گرفت بیش از ١۴ نفر دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه این مواد محترقه به واسطه قاچاق بودن خطرات بسیاری را برای افراد ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال لذا برای اینکه وضعیت خوبی در سطح جامعه وجود داشته باشد و با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و برای کاهش مبتلایان این بیماری از هم استانی‌ها درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود در منزل بمانند.

دستگیری ٨ توزیع کننده مشروبات الکلی

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین در خصوص تولید کنندگان مشروبات الکلی نیز گفت: بیش از ٨ نفر از افرادی که نسبت به تهیه و تولید مشروبات الکلی اقدام می‌کردند توسط نیروی انتظامی دستگیر شده‌اند که برخی از این افراد نیز سوابق مختلف کیفری نیز داشته‌اند.

او ادامه داد: در این عملیات‌ها مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شده است.

سردار حبیبی در خصوص طرح زوج و فرد نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شده بود که طرح زوج و فرد در شهر شیراز برگزار شد اما با توجه به استقبال مردم و رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی این طرح نیز اجرایی نشد.

وی در پایان متذکر شد: طی ۱۱ ماه گذشته در استان فارس شاهد افزایش ۱۶ درصدی کشف مواد مخدر در استان بودیم که امسال ۵۱ تن انواع مواد مخدر کشف شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار