۸ نفر از عاملان تهیه و توزیع مشروبات تقلبی در استان فارس دستگیر شدند
کد خبر: ۸۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 17 March 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۸ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر شدند.
سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی توزیع مقادیری الکل دست‌ساز و تقلبی در سطح استان و رواج این باور غلط در برخی از افراد که با خوردن آن می‌توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۸ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
سردار حبیبی با تأکید بر اینکه مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد، از شهروندان خواست نسبت به فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب هوشیار باشند و در صورت مشاهده و اطلاع از موارد مشابه، بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس و پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.
اوبا اشاره به آیین چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: تجربه تلخ سال‌های گذشته در این مراسم سبب ایجاد دغدغه و نگرانی در بین همه خانواده‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، ادامه داد: با توجه به مطالبات مردمی، پلیس با کسانی که بخواهند با رفتار‌های خود سبب ایجاد مزاحمت و بی‌نظمی در جامعه شوند، برخورد قانونی انجام خواهد داد.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح کشور، افزود: در شرایط موجود که همه درگیر مقابله با این ویروس منحوس هستند، تجمع افراد برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال بسیار خطرناک است و می‌تواند عاملی برای شیوع این ویروس باشد، به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم با ماندن در خانه به قطع زنجیره شیوع این بیماری کمک کنند.
سردار حبیبی گفت: والدین باید فرزندان خود را مدیریت کنند و با مراقبت از آن‌ها سبب ایجاد آرامش در جامعه و جلوگیری از حوادث تلخ شوند.
وی در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم در موضوع کاهش تردد‌ها در شهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در حال حاضر پلیس فارس در انجام تست غربالگری از سرنشینان خودرو‌ها در نقاط ورودی استان با مسئولان مربوطه همکاری لازم را به عمل می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار