حجت‌السلام محمد بارانی؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌السلام محمد بارانی امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه هرکس در خانه اهل بیت (ع) را بزند دست خالی باز نمی‌گردد، گفت: مردم توسل به اهل بیت (ع) را برای شکست بیماری کرونا فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۳۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 18 March 2020

Image result for حجت الاسلام محمد بارانی

امام جمعه مهدی‌شهر صبح چهارشنبه در سخنرانی مجازی خود برای مردم مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه برای رفع گرفتاری‌ها باید به همه وسایلی که خداوند فرموده است متصل شویم، ابراز کرد: اهل‌بیت (ع) گفته‌اند که ما وسیله در خانه خدا هستیم.

وی با ذکر روایتی از آیت‌الله بهجت (ره) بیان کرد: ایشان می‌فرمود من زمانی به حرم امام رضا (ع) رفتم و ایشان ۱۰ نکته به بنده گفتند که یکی از آن‌ها این بود که چه کسی به ما پناه آورد و ما او را پناه ندادیم و دست خالی او را برگرداندیم؟

حجت‌السلام محمد بارانی با طرح این پرسش که چه کسی در خانه امام رضا (ع) رفته و دست خالی بازگشته است، افزود: همه اهل‌بیت (ع) این گونه هستند باید به آنها توسل کرد تا در خانه خدا را زد.

بارانی با بیان اینکه آیا وقت آن نرسیده که ما به ولی‌نعمتمان یعنی امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها توسل جوییم؟ بیان داشت: ما وقتی به حرم امام هشتم می‌رویم می‌گوئیم السَلامُ عَلیکَ اَیها الاماِم الرَئوف لذا باید از او بخواهیم چرا که هرچه داریم از او است.

امام جمعه مهدی‌شهر افزود: باید بخواهیم که ان شاالله این ویروس کرونا در کشورمان تضعیف شود و مردم ما شفا یافته و نجات پیدا کنند لذا باید به اهل‌بیت (ع) و امام رضا (ع) توسل کرد و از دور برای ایشان صلوات فرستاد. مردم کافی است دفتر شفا یافتگان امام رضا (ع) را مشاهده کنند از کشیش ایتالیایی که سرطان خون داشت تا بیماران صعب العلاجی که درمان شدند و این‌ها وسایل ارزشمندی برای زدن در خانه خدا هستند.

وی با بیان اینکه باید همه از اهل‌بیت (ع) و امام رضا (ع) بخواهیم تا پناهمان دهد، ابراز کرد: باید توسل کرد تا مشکلات به زودی رفع شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار