تعدادی از خیران شهرستان ممسنی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) نورآباد مرکز این شهرستان کمک کردند.
کد خبر: ۸۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 20 March 2020

این خیران به صورت خودجوش با جمع‌آوری کمک‌های مردمی به کمک بیمارستان نورآباد شتافته تا در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، یاریگر بیماران باشند.
عبدالعظیم خورشیدی، یکی از نیک‌اندیشان شهرستان ممسنی که اقدام به تشکیل گروه خیران در این شهرستان کرده است، در این زمینه گفت: باید انسان برای خانه آخرت خود بهره‌ای از این دنیا ببرد که به نظر ما بهترین بهره، کمک به همنوعان و خدمت به آنان است.
وی در مورد نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی افزود: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، از چند روز پیش با شماری از خیران ممسنی، گروهی را برای کمک به بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد تشکیل دادیم.
او بیان کرد: در پی این نشست، بی‌درنگ حساب بانکی افتتاح شد و همه بسیج شدند تا در این کار خیر مشارکت کنند.
خورشیدی، با اشاره به مشارکت اقشار مختلف مردم در این کار خیر اظهار داشت: حتی جوانی که ۲۰ هزار تومان یا شهروندی که ۵۰ هزار تومان در جیب داشت در این کار خیر شرکت کرده و صحنه‌های زیبایی از انسان دوستی را رقم زدند.
وی ادامه داد: تنها خیران شهرستان ممسنی، فارس و ایران در این کار خداپسندانه سهیم نبودند بلکه شهروندان ممسنی‌ مقیم کشورهای خارجی نیز در این کار خیرخواهانه با اهدای مبالغ قابل توجهی شرکت کردند.
به گفته خورشیدی، این کار به گونه‌ای انجام شد که حتی یک کودک، قلک خود را شکسته و در این کار خیر مشارکت کرد.
این نیکوکار اهل ممسنی همچنین بیان داشت: علاوه برجمع‌آوری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد، برخی شهروندان نیز یک هزار ژل شست و شو به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال اهدا کردند.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

بر اساس آخرین آماری که عصر چهارشنبه (بیست و هشتم اسفند ۹۸) اعلام شد، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۳۸۶ نفر و تعداد متوفیان به ۱۳ نفر رسید.

برچسب ها: کرونا ، ممسنی ، نیک اندیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار