اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نامه‌ای به رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در این شهر نگران کننده است، خواستار اقدامات سریع و سرنوشت‌ساز مقامات مسئول در این زمینه شدند.
کد خبر: ۸۳۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 20 March 2020

در نامه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که پنجشنبه منتشر شد، خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی آمده است: در آخرین ماه‌های سال جاری، کشور با تهاجم ویروس کشنده و منحوس کووید ۱۹ مواجه و در شرایطی که تحریم و مشکلات معیشتی، عرصه را بر مردم تنگ کرده است، شیوع بیماری کرونا موجب نگرانی و تهدیدی جدی برای سلامت مردم شد.

در ادامه این نامه بیان شده است: تلاش‌های ملی و محلی تاکنون پاسخگوی دفع این بلانبوده است، اما از اینکه آیا همه آنچه می‌توانستیم انجام بدهیم، دادیم و یا خیر عبور می‌کنیم، هرچند ایثار و فداکاری جان بر کفان جامعه پزشکی را هیچگاه تاریخ و این ملت فراموش نخواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: به نمایندگی از مردم شریف و صبور شیراز که مدیران شهری و تمامی مسوولان آن، با همراهی امام جمعه و تولیت حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و عموم شهروندان شریف، آنچه را که می‌توانسته انجام داده است، عرض می‌کنیم که افزایش آمار مبتلایان و کشتگان در روزهای پایانی سال به شدت نگران کننده است.
در این نامه همچنین آمده است : اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار این شهر، آنچه در توان داشته‌اند، انجام داده و خواهند داد، لیکن شیراز و فارس امروز نیاز به تصمیمات سریع، مهم و اقدامات سرنوشت‌ساز و به موقع دارد.
همچنین در ادامه این نامه بیان شده است: در دیداری حضوری با استاندار فارس، بر تعطیلی پایانه‌های برون‌شهری و کنترل جدی ورودی و مسافران به ویژه در این ایام تاکید شد، لیکن به دلیل عدم اختیار تصمیم‌گیری اقدامی صورت نگرفت.
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در این نامه با اعلام اینکه بالا رفتن آمار مبتلایان در این استان و این شهر نگران کننده بلکه دهشتناک است، از رئیس جمهوری خواستند اجازه دهدتا استاندار و مسوولان استانی بتوانند برای حفظ سلامت مردم و شهروندان با توجه به شرایط و مقتضیات و البته اعمال سیاست‌های واقع‌بینانه ملی، به موقع تصمیم بگیرند، 

بر اساس آخرین آماری که عصر امروز (بیست و نهم اسفند۹۸) اعلام شد، با شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شمار مبتلایان به این بیماری در این استان به ۴۰۷ نفر رسیده است و تعداد افرادی که در فارس جان خود را بر اثر ابتلای به ویروس کووید ۱۹ از دست داده‌اند، ۱۳ نفر ثبت شده است.

برچسب ها: کرونا ، شورای شهر ، نامه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
هموطن و همشهری عزیز- استاندار محترم

در این شرایط

مسافرت برون استانی به فارس:
ممنوع و متوقف شود
مسافرت درون استانی در فارس:
بسیار بسیار محدود وشدیدا کنترل شود

از دست دادن سلامتی و از دست دادن عزیزان ضایعه بس بزرگی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار