براساس آخرین آمارهای اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار جدید به شمار بیماران قبلی مبتلا به کووید ۱۹ اضافه شده است.
کد خبر: ۸۳۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 21 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این رابطه گفت: با اضافه شدن بیماران جدید که تست آنها مثبت شده، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس به ۴۵۷ نفر رسیده است.

دکتر عبدالرسول همتی افزود: خوشبختانه طی روزهای اخیر شمار کسانیکه براثر بیماری کووید ۱۹ فوت کرده‌اند، از ۱۳ نفر بیشتر نشده حال آنکه شمار بهبود یافتگان از این بیماری در فارس به ۷۱ نفر رسیده است.

همتی با قدردانی از کادر درمانی شاغل در بیمارستان‌های فارس، ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم و شکسته شدن زنجیره انتقال، شاهد غلبه بر شیوع کروناویروس در کشور باشیم.

این مقام بهداشتی در عین حال اضافه کرد: هم اکنون ۵۰ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۱ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

همتی به مردم توصیه کرد که با در خانه ماندن و رعایت اصول اولیه بهداشتی، کادر درمانی و بهداشتی و مسئولان را در مهار کروناویروس و غلبه بر این بیماری، همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار