مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی فسا همشهریان می توانند با مراجعه به سایت نوبت دهی دانشگاه به آدرس nobat.fums.ac.ir و دریافت اپلیکیشن مربوطه ، تخصص و پزشک مورد نیاز را برای مشاوره تلفنی انتخاب کنند تا در زمان اعلام شده، سیستم بصورت خودکار ارتباط تلفنی را با پزشک برقرار کند تا راهنمایی های لازم صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۳۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 21 March 2020

محسن رمضانی، گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آلودگی زیاد بیمارستان ها و مراکز درمانی و احتمال بالای انتقال ویروس، این اپلیکیشن برای نوبت دهی الکترونیکی به صورت رایگان طراحی شده است.
وی افزود: همشهریان می توانند با مراجعه به سایت نوبت دهی دانشگاه به آدرس nobat.fums.ac.ir و دریافت اپلیکیشن مربوطه ، تخصص و پزشک مورد نیاز را برای مشاوره تلفنی انتخاب کنند تا در زمان اعلام شده، سیستم بصورت خودکار ارتباط تلفنی را با پزشک برقرار کند تا راهنمایی های لازم صورت پذیرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون ۱۴ نفر در استان فارس جان خود را از دست داده اند اظهار داشت : با شناسایی ۲۲ مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۴۷۹ نفر رسیده است.
عبدالرسول همتی، شنبه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، با این مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۴ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : تاکنون ۱۵۶ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند،هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در استان فارس در بیمارستان بستری هستند و ۳۲ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار