مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که بارندگی در این استان تا عصر روز دوشنبه ۴ فروردین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 22 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:رحیم آزادی با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا همه شهرستان‌های استان فارس درگیر بارش باران است، گفت: بیشترین حجم بارندگی سامانه بارشی کنونی در شهرستان‌های خنج و نورآباد با ٢٦ میلی متر، ثبت شده است.

او با بیان اینکه بارش‌ها تا بعدازظهر فردا دوشنبه ٤ فروردین ادامه دارد، افزود: امروز یکشنبه ٣ فروردین نیمه شمالی فارس شاهد بیشترین بارش‌هاست.بارش باران ٣٠ تا ٧٠ میلی متری برای این نیمه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی ناشی از بارش‌ها در سطح استان گزارش نشده است.

آزادی گفت: هم‌اینک نیروهای امدادی، راهداری و خدمات رسان در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی مستقر و در حالت آماده باش کامل هستند.

او با بیان اینکه اخطارها، توصیه‌ها و اطلاع رسانی‌های قبلی به فرمانداری، دهیاری و شهرداری‌ها اعلام شده است، از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضرور خودداری و عشایر و روستاییان نیز از اسکان در حاشیه رو خانه و مسیل‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس یادآور شد: براساس آخرین آمار سازمان هواشناسی برای شهر شیراز در سامانه فعلی بارشی، بارش ٢.٤ میلی‌متر باران گزارش شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار