سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم گفت: فروشگاه‌های بزرگ به دلیل ارائه تخفیف باعث تجمع و شلوغی شده که این رویه، انتشار و شیوع کرونا را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۳۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 22 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:عبدالجواد رحمانیان اظهار داشت: سال جدید خدمت را به همه همشهریان تبریک عرض‌می‌کنم و از مسافران و مهمانان بابت عدم استقبال و خدمات به آنان عذرخواهی می‌کنیم و این اقدام برای ما مردم جهرم که همواره مهمان نواز بودیم بسیار سخت است اما به دلیل حفظ جان مسافران و همشهریان خود ناچار به عدم ارائه خدمات هستیم.

وی با اشاره به همت مردم و جوانان انقلابی در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرستان گفت: مقابله با این بیماری یادآور دفاع مقدس در جنگ تحمیلی است که جوانان انقلابی به دفاع از کشور پرداختند و واقعا مردم در این اتفاق هم مانند حوادث گذشته سنگ تمام گذاشتند و جا دارد همه مردم و ایثارگران را تکریم کنیم.

عضو شورای شهر جهرم با بیان اینکه احتمال ابتلا به کرونا در پاکبان به دلیل شرایط حساس کار آنان بیشتر است، بیان : در زمینه پسماند نیز اقداماتی در سطح شهر انجام شده و آموزشهای لازم به نیروهای این بخش داده شد همچنین سعی شده به طور مکرر مواد ضدعفونی کننده و دستکش به آنان ارائه شود.

رحمانیان با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهرستان جهرم اذغان کرد: لازم است مسوولان مربوطه تدابیری جدی و قاطع در برخورد با پدیده‌ی کرونا ویروس اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: هر کسی به نوبه‌ خود با کادر درمانی شهرستان که با از خودگذشتگی به میدان جهاد آمدند، همراهی کند و از طرف همه شهروندان از کادر درمانی اعم از پزشکان، پرستاران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رحمانیان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود مسوولان چندین اقدام مهم مانند کنترل شدید و بیش از پیش ورودی‌های شهر جهرم، خاموش ماندن روشنایی‌های فضاهای سبز شهرستان، بستن ورودی تمام فضاهای سبز در شهر و بازرسی در ادارات در خصوص تامین و استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای ارباب رجوع و محیط ادارات انجام در دهند.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تبلیغ کالاهای خود در حال ارائه تخفیف هستند و این کار باعث تجمعات شده است که اثرات آن را به صورت روزانه با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس مشاهده می‌شود.

عضو شورای شهر جهرم با اشاره به اینکه لازم است مردم هم در زمینه کنترل کرونا همراهی کنند، گفت: جهت پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی لازم است اهالی شهر نیز با مسئولین کمال همکاری را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار