نیکوسیر گفت: با توجه به شرایط بحران بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی، علاوه بر فعالیت پنج داروخانه شبانه روزی، پنج داروخانه روزانه نیز برای ارائه خدمات در سطح شهر فعال است.
کد خبر: ۸۳۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ 22 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«ابوالفضل نیکوسیر»، با اشاره به فعالیت داروخانه ها در ایام تعطیلی نوروز در پی شیوع کرونا گفت: خدمت رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران در شرایط خاص از اولویت‌های این معاونت به شمار می رود.

 

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 10 داروخانه‌ در سطح شهر جهرم، در ایام نوروز ۹۹ با حداکثر توان فعالیت می‌کنند تا بیماران در شرایط کنونی مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی و بهداشتی خود نداشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه سه داروخانه در سطح شهر و 2 داروخانه بیمارستان های استاد مطهری و پیمانیه به صورت شبانه روزی به مردم شریف خدمت رسانی می کنند، بیان کرد: علاوه بر داروخانه های شبانه روزی، به جهت شرایط بحران بیماری کرونا، در ایام تعطیلات نوروزی، پنج داروخانه دیگر نیز به صورت روزانه از ساعت هشت صبح تا 13 و از پنج عصر تا 10، فعال هستند.

 

نیکوسیر خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و برنامه ریزی های انجام شده داروخانه های شهرستان خفر و شهرهای قطب آباد و دوزه نیز در ایام تعطیلات عید امسال، از صبح تا شب فعال هستند.

 

وی تاکید کرد: این معاونت تمام توان خود را برای تهیه اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز به کار گرفته تا همشهریان در این شرایط با محدودیت مواجه نشوند.

برچسب ها: داروخانه ، جهرم ، فعال ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار