تردد در همه محور‌های استان فارس روان و عادی است.
کد خبر: ۸۳۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 23 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:احمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر همه محور‌های استان فارس باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

او ادامه داد: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده، نسبت به روز قبل ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین ۹ درصد است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ در محور مرودشت- شیراز و کمترین تردد در محور لامرد - لار بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ صورت گرفته است.

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه های جنوب فارس هم با اشاره به اینکه در حال حاضر محورهای مواصلاتی جنوب استان فارس دارای بار ترافیکی سبک و روان هستند و تردد انجام و مشکل ترافیکی وجود ندارد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هم حادثه مهم و قابل ذکری اتفاق نیفتاده است.

او درباره ریزش سنگ از کوه در محورهای مواصلاتی جنوب استان فارس، گفت: در محور فیروزآباد - جم - عسلویه نوع راه و تپه های اطراف به صورتی است که با بارش شدید باران ریزش کوه وجود دارد که البته عوامل راهداری در جاده ها حضور دارند و سنگ های سطح جاده را جمع آوری و برطرف می کنند و مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه های جنوب فارس به رانندگانی که به الزام باید برای تامین ضروریات مردم در جاده ها تردد کنند، توصیه کرد: مقررات و اصول ایمنی را رعایت کنند، از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز رانندگی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ و حرکت در مسیرهای مخالف پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار