تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) از مسوولان خواست در این شرایط سخت، بیشتر مراعات حال مردم را کنند و شرایط اقتصادی آنان را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۳۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 23 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب دوشنبه در دیدار با استاندار فارس اضافه کرد: بسیاری از کسب و کارها با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، محدود و یا تعطیل شده اند؛ لذا لازم است هم کارفرمایان و هم مسوولان در این شرایط سخت بیشتر مراعات حال مردم را کنند و شرایط اقتصادی آن ها را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد:هرچند تسهیل مختصری باشد اما باید مردم خوشحال شوند، البته تاکنون کارهایی انجام شده اما باید بهتر از این عمل شود.

آیت الله دستغیب بیان کرد: فعال‌ترین و مدبرانه ترین برنامه‌ها در مواجهه با کرونا به لطف خدا و همکاری استاندار فارس و سایر همکاران در استان انجام شده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بازدید استاندار فارس از بیمارستان مرجع کرونا در شیراز بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، افزود: این اقدام نشان از قرار گرفتن در صف مقدم و ایستادن در کنار پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان دارد.

وی همچنین از کنترل مبادی استان و شیراز و نیز ممانعت از ورود و تردد مسافران، تقدیر کرد و گفت: یکی از فواید این حوادث ناگوار این است که خداوند متعال برای این اقدامات و تلاش‌ها، ثواب سال‌ها عبادت را عنایت می‌کند؛ چرا که به‌منظور حفظ منافع مردم است.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه این نظام، لحظه به لحظه به پشتوانه لطف خداوند و حضور مردم در حال حرکت رو به جلو است، ادامه داد: امید است در این سال که با عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، دست در دست هم و با همراهی مردم گام‌های بلندی برداشته شود.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: امیدواریم امسال که با نام پیامبر رحمت(ص) آغاز شده, سال نزول رحمت باشد؛ چراکه با نزول رحمت الهی تمام مشکلات برطرف می‌شود. سالی که طی شد، به سختی گذشت، انشاالله سختی گذشته و آسانی را در پیش رو داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار