ارجمند گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهرم ورود مسافران در این شهرستان امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود.
کد خبر: ۸۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 24 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به اینکه شرایط شهرستان جهرم برای پذیرش مسافران مناسب نیست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهرم ورود مسافران در این شهرستان امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر عدم در اختیار گذاشتن واحدهای مسکونی اجاره ای و هتل ها در این شهرستان، افزود: از این رو به هیچ وجه نباید خانه، سوئیت یا مهمان‌پذیری به مسافران اجاره داده شود و همه‌ مراکز مهمان‌پذیر نیز باید تعطیل باشند.

 

وی با تاکید بر برخورد با افراد اجاره دهنده واحدهای مسکونی، تصریح کرد: هر مکان تفریحی توریستی یا آپارتمان و خانه ویلایی به مسافران اجاره داده شود حتماً با دستور قضایی پلمب و با اجاره‌دهندگان برخورد قضایی می شود.

 

ارجمند در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اجاره منزل مسکونی، آپارتمان، سوئیت و.... حتماً و در اسرع وقت آن را با شماره‌ ۵۴۴۴۶۰۰۶ به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار