رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: روزانه ۶۰ بیمار مشکوک به علائم ویروس کرونا توسط تکنسین‌های اورژانس فارس شناسایی و به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 25 March 2020

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری دانشجو:محمدجواد مرادیان بابیان اینکه مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان فارس از چهارم اسفند ۹۸ تاکنون به ۱۹ هزار و ۹۹۶ نفر مشاوره تلفنی با علائم تنفسی داده است، اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس تاکنون به ۷۴۶ مأموریت در خصوص ویروس کرونا اعزام‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های متعدد اورژانس در شهر فعال هستند و در کلان‌شهر شیراز ۲ دستگاه خودرو و همچنین در شهرستان‌ها نیز یک دستگاه آمبولانس نسبت به جابجایی و انتقال بیماران مشکوک کرونایی اختصاص داده‌شده است، افزود: در این مدت تعداد ۲۰۳ بیمار مشکوک به علائم کروناویروس به مراکز درمانی انتقال داده‌شده است.

رئیس اورژانس استان فارس با تأکید بر اینکه هیچ تماس تلفنی بدون پاسخ نمی‌ماند، ادامه داد: همشهریان چنانچه علائم تب، سرفه و مشکل تنفسی داشتند می‌توانند با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند تا نسبت به انتقال آن‌ها به بیمارستان‌های هدف اقدام کنیم.

مرادیان در ادامه، تصریح کرد: تا ساعت 19.30 دقیقه عصر روزگذشته تعداد ۵۷۶ نفربر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های فارس مراجعه کردند که تاکنون ۷۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون ۵۶۶ نفر از شهروندان استان فارس به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۱ نفر از آن‌ها نیز جان خود را ازدست‌داده‌اند.

برچسب ها: شناسایی ، بیمار ، مشکوک ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار