محمد رحمانیان در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا با تاکید بر لزوم تعطیلی کامل اصناف غیرضروری حداقل تا ۱۵ فروردین، گفت: تشدید نظارت بر هایپر مارکت ها و خواربارفروشی هایی که باز بودنشان ضروری است نیز ضرورت دارد تا تمام موارد و توصیه های بهداشتی کاملا
کد خبر: ۸۳۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 25 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان»، امروز (چهارشنبه ۶ فروردین)، در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا که در سالن «شهید ایرانمش» پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، با تاکید بر لزوم تعطیلی کامل اصناف غیرضروری حداقل تا ۱۵ فروردین، گفت: تشدید نظارت بر هایپر مارکت ها و خواربارفروشی هایی که باز بودنشان ضروری است نیز ضرورت دارد تا تمام موارد و توصیه های بهداشتی کاملا رعایت شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی توسط واحدهای خواربارفروش، این فروشگاه ها نیز تعطیل شوند، افزود: تاکنون اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوبی داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

وی ادامه داد: از واحدهای صنفی شهرستان جهرم تقاضا داریم این همکاری خوب را که نشان دهنده احترامی است که برای سلامت همشهریان قائلند، همچنان ادامه دهند.

 

رحمانیان با تاکید بر اینکه مهمترین درخواست ما از مسئولین شهرستان کنترل بیشتر مبادی ورودی شهر است، تصریح کرد: تا امروز با همکاری بسیار خوب ارگان های مختلف محدودیت های موثری در مبادی ورودی ایجاد شده که امیدواریم این محدودیت ها همچنان ادامه پیدا کند.

 

وی ادامه داد: همانطور که تا کنون در حال انجام است باید خودروهای غیر بومی به سمت مسیر کمربندی هدایت شده تا از ورود آنها به شهر جلوگیری شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از همکاری فرمانده تیپ «المهدی (عج)»، بسیجیان، شهرداری، هلال احمر و... که در عملیات گندزدایی محل های مختلف با دانشگاه همکاری داشتند؛ قدردانی کرد و گفت: از همه این ارگان ها می خواهیم همین روند را با برنامه ریزی و هماهنگی با کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی همچنان ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار