بر اساس تصمیم شورای ترافیک شهرستان نی ریز تمامی ورودی های شهر به جز یک مسیر بسته شد.
کد خبر: ۸۳۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 25 March 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان:فرماندار شهرستان اعلام کرد : علیرغم اینکه غربالگری در ورودیهای کرمان و یزد انجام می شد اما شاهد آن بودیم که مسافران به شهر نی ریز می آمدند.

بنا بر این در جلسه شورای ترافیک که امروز ۶ فروردین ماه برگزار شد، مصوب گردید تا تمامی ورودی های شهر نی ریز بسته شوند و تنها یک مسیر برای ورود به شهر مشخص گردد. همچنین پلیس راهور نیز در این رابطه به مسافران تذکر خواهد داد که هیچگونه خدماتی در شهر نی ریز به مسافران نوروزی ارائه نمی‌شود.

حمید یزدان پناه همچنین درخصوص دغدغه بازگشت اتباع افغانی به شهر نی ریز گفت: در این رابطه قرار شد با همکاری اداره صمت، شرکت شهرکهای صنعتی، دادستانی و نیروی انتظامی به صورت مستمر در مکان هایی که اتباع افغانی مشغول به کار هستند مثل شهرک سنگ حضور یابند و تذکرات لازم را به آنان بدهند.

وی همچنین در مورد بسته شدن تفرجگاههای شهر نی ریز گفت: در این رابطه اولویت ما سلامت مردم می باشند و با توجه به اینکه مشاهده شده بود چند خانواده با هم برای حضور در تفرجگاه‌ها شرکت می‌کنند این تصمیم گرفته شد و حتی عنوان گردید که این محدودیت برای 13 فروردین روز طبیعت نیز اعمال شود و بر اساس این تصمیم تفرجگاه هایی مثل پلنگان، آسیاب آبادزردشت، لای حنا، بید بخون و... مسدود شده‌اند؛ اما تردد باغداران و انجیر کاران با موتورسیکلت در آن مسیرها امکان پذیر است.

یزدان پناه همچنین در خصوص تعطیلی دیگر مشاغل گفت: بنا به دستور ریاست جمهوری فعلاً مشاغل غیرضروری تعطیل خواهند بود و اگر اقدام به باز نمودن مکان‌های خود نمایند پلمپ خواهد شد و اماکن ضروری با محدودیت های بهداشتی فعلاً باز خواهند بود.

برچسب ها: ورودی ، نی ریز ، مسدود ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار