رحمانیان گفت: به طور متوسط روزانه هفت بيمار مشكوك به كوويد ۱۹در بخش «كرونا» بيمارستان پيمانيه جهرم بستري شده اند.
کد خبر: ۸۳۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 26 March 2020

تابناک فارس به نقل از جهرم:«محمد رحمانيان» با اشاره به اینحه تا كنون 177 بيمار مشكوك و مثبت به كرونا در بيمارستان پيمانيه بستری شده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تعداد 162 بيمار در بخش كرونا و 15 بيمار در ICU بستري شدند.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشكی جهرم با اشاره به اینکه تا کنون، 216 نمونه گيری از بيماران مشكوك به كرونا در جهرم انجام شده است، افزود: تعداد بيماران مثبت به اين بيماري 43 مورد بوده است.

 

وی با اشاره به بيماران بهبود يافته از كرونا ويروس گفت: اين بيماران پس از درمان و بهبود يافتن تحت نظر متخصصين عفونی و داخلی در خانه قرنطينه می شوند. متاسفانه يک بيمار كرونايی به دليل داشتن بيماری زمينه ای فوت شد.

 

رحمانیان با اشاره به ظرفيت تخت هاي بستري در بخش كرونا بيمارستان پيمانیه گفت: اين بخش داراي 60 تخت بستري و 15 تخت ICU است.

 

به گفته وی تعداد كادر پرستاری فعال اين بخش 75 نفر است و 16 پزشک كه شامل متخصصين عفونی، راديولوژيست، فوق تخصص ICU، پزشک ICU و اينترن در حال خدمت به اين بيماران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه از 6 اسفند ماه 98 تا پنجم فروردين ماه 99، متوسط روزانه نمونه گيريی سرپايی و بستری بيماران مشكوک به كرونا هشت مورد بوده است، خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه هفت بيمار مشكوك به كوويد 19در بخش كرونا بيمارستان پيمانيه بستری شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از دهم اسفند تا کنون2 هزار و 230 نفر توسط متخصصين عفونی معاینه شده اند، یادآور شد: همين طور ويزيت متخصصين داخلی از اين تاريخ تا امروز یک هزار و 855 نفر بوده است.

 

رحمانیان در پایان گفت: روزانه به طور متوسط ويزيت سرپايي متخصصين عفونی در درمانگاه شماره چهار جهرم 150 نفر گزارش شده است.

 

برچسب ها: کرونا ، شیوع کرونا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار