دکتر برامکی: پس از چند روز کنترل بیماری کرونا و بهبود اکثریت بیماران مبتلا، متأسفانه دیشب نتیجه آزمایش ۳نفر از افراد مشکوک بستری مثبت اعلام شد و تعداد بیماران این شهرستان به ۱۷ نفر رسید موج دوم بیماری در راه است
کد خبر: ۸۳۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 26 March 2020

دکتر برامکی:
*تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کازرون به ۱۷ نفر رسید*

تابناک فارس به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کازرون، رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: پس از چند روز کنترل بیماری کرونا و بهبود اکثریت بیماران مبتلا، متأسفانه دیشب نتیجه آزمایش ۳نفر از افراد مشکوک بستری مثبت اعلام شد و تعداد بیماران این شهرستان به ۱۷ نفر رسید.
وی در ادامه ضمن تشکر از همه مردم شهرستان بابت همکاری با کادر درمانی گفت: تعطیلی بموقع بازارها و مغازه‌های غیرضروری شهرستان و همکاری اکثریت مردم در رعایت قرنطینه خانگی و تشکیل گروه های مردمی برای گندزدایی معابر، خیابان‌ها، آپارتمانها و ادارات خود عامل مهمی در کنترل رو به رشد این بیماری بود.
اما آنچه مجموعه درمانی کشور را نگران کرده است *موج دوم فراگیری* این بیماری در دهه دوم فروردین ماه است.
با عدم توجه جمعی از مردم مناطق آلوده به هشدارها و تذکرات کارشناسان و مسئولین و انجام سفرهای غیرضروری به بقیه مناطق کشور، این احتمال جدی و مجدد دارد که از ۱۰فروردین در صورت انجام سفرهای درون شهری عیدانه مثل بازدیدها و سیزده‌بدر و... و سفره ای درون شهری شاهد گسترش این ویروس در سطح شهرستان باشیم که تایید ۳مورد بیمار جدید نشانه اولیه آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار