رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در هنگام وقوع بحران بازار شایعه پراکنی داغ است، تاکید کرد: مردم نباید هر شایعه ای را به سرعت و بدون تحقیق قبول کنند.
کد خبر: ۸۳۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 26 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:رییس دانشگاه در نشست بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس، مردم استان را یکی از عوامل تاثیرگذار و یاری رسان به مجموعه سلامت در مبارزه با کروناویروس عنوان و تاکید کرد: در هنگام وقوع بحران بازار شایعه پراکنی داغ است، اما مردم نباید هر شایعه ای را به سرعت و بدون تحقیق قبول کنند.

مهرزاد لطفی افزود: مردم در مواجهه با هر شایعه ای می توانند برای اطلاع از صحت و درستی آن به سایت دانشگاه علوم پزشکی و یا صفحه اخبار مربوط به بیماری کووید۱۹ استان به نشانی https://corona.sums.ac.ir/ مراجعه کنند.

او از مردم استان خواست با مراجعه به نشانی https://salamat.gov.ir برای پیشگیری، شناسایی و مراقبت در مقابل کروناویروس، نظام سلامت کشور را همراهی کنند و با ورود اطلاعات صحیح در این سامانه، به شکست ویروس کرونا کمک کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست که با حضور شهردار شیراز برگزار شد، گفت: مجموعه سلامت فارس با همکاری و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی استان در حال مبارزه با کرونا است.

عبدالرسول همتی با ارایه گزارشی از آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا، از تولید و توزیع یک میلیون و ۷۲۰ هزار ماسک در استان زیر نظر دانشگاه خبر داد.

او اضافه کرد: در راستای مقابله با بیماری کووید۱۹ توزیع ماسک بین پاکبانان شهرداری شیراز در دستور کار قرار گرفته است.

علی اکبری معاون درمان دانشگاه گزارشی هم در خصوص ثبت آمار و انجام آزمایش های مربوط به مبتلایان به کرونا در استان از آغاز ورود این ویروس به فارس تاکنون ارایه و در زمینه شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و بهبود یافتگان در مراکز درمانی سخن گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار