محدودیت‌های شدید تردد در روز ۱۳ فروردین در شهرستان مرودشت اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 28 March 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، با بیان اینکه در مبادی ورودی شهر، طرح منع ورود خودرو‌های غیر ساکن اجرا می‌شود گفت: همه امکانات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به کار گرفته شده است.
رئیس شورای تامین شهرستان با تاکید بر اینکه در روز ۱۳ فروردین محدودیت‌های بیشتری برای تردد مردم اعمال خواهد شد گفت: اماکن تفریحی شهرستان مانند پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل شده و ورودی تفرجگاه‌هایی مانند تنگ خشک، تیره باغ و... نیز برای جلوگیری از ورود مردم مسدود شده است و امکان حضور مردم در ۱۳ فروردین در این مکان‌ها وجود ندارد.
وی ادامه داد: با تلاش بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، طرح ممانعت از ورود خودرو‌های غیرساکن در روستا‌های شهرستان نیز انجام شده است که قطعاً این اقدامات در روز ۱۳ فروردین با جدیت و شدت بیشتری انجام خواهد شد.
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان، قرنطینه خانگی را بهترین و موثرترین روش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانسته و ادامه داد: مردم شهرستان لازم است جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در این روز‌های آغازین سال از هرگونه دید و بازدید و حضور در اماکن تفریحی و گردش در طبیعت خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود، خانواده و سایرین در خانه بمانند.

برچسب ها: اعمال ، محدودیت ، کرونا ، 13 بدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار