طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه ۸ فروردین آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد
کد خبر: ۸۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 28 March 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:فرماندار شهرستان شیراز در خصوص محدودیت در فعالیت اصناف در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تیم‌هایی متشکل از نمایندگان فرماندار، اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی بر عدم فعالیت صنوف غیر ضرور نظارت خواهند کرد.
محمدرضا امیری با اشاره به اینکه این طرح که از بامداد جمعه ۸ فروردین آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد افزود:با توجه به ابلاغ طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی و با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری درحال انجام است.
او ادامه داد: محدودیت حداکثری در جابجایی مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی، ممنوعیت ورود افراد غیر ساکن به شیراز، فعالیت طبقه بندی شده اصناف، تعطیلی تمامی مدارس و دانشگاهها، ممنوعیت هرگونه مراسم و تجمعات، فعالیت ادارات دولتی با یک سوم نیروها، کنترل‌های بهداشتی در مبادی خروجی شهر‌ها و تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی از جمله محدودیت‌های وضع شده در این طرح به شمار می‌آید.
فرماندار شهرستان شیراز در خصوص مجازات‌های درنظر گرفته شده برای متخلفان در این طرح نیز گفت: توقیف یک ماهه خودرو، جریمه نقدی متخلفان به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پلمب یک ماهه واحد‌های صنفی متخلف از جمله این مجازات‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.
امیری درخصوص فعالیت اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح بیان کرد: گروه بندی سه گانه‌ای شامل مشاغلی که باید کاملا فعال باشند، گروهی که باید تعطیل شوند و صنوفی که بر اساس اقتضا و شرایط محلی فعالیت آن‌ها می‌تواند مجاز باشد انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار