فرماندار شهرستان قیروکارزین از محدود شدن عبور و مرور در مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها در پی مصوبه شورای تامین این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 30 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی محمد کریمی در یازدهمین جلسه شورای مدیریت بحران، گفت: حرکت خودرو‌ها در مسیر‌های دسترسی به تفرجگاه‌های عمومی مانند پارک سرآسیاب، تل دراز، سرافزر، هنگام و تنگ کارزین با مصوبه شورای تامین محدود و آمد و شُد‌ها کنترل می‌شود.

رئیس شورای تامین شهرستان قیروکارزین تصریح کرد: تصویب این اقدام به دنبال مصوبات ملی و استاتی و با نظر مثبت شورای تامین شهرستان صورت گرفته و با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و گیت‌های تب سنجی در نقاط کلیدی این شهرستان فعال شده است.

کریمی با اشاره به فعال بودن ۱۱ ایستگاه ایست و بازرسی در سطح شهرستان و اهمیت وجود آن در تضمین سلامت شهروندان تاکید کرد: تمامی پُست‌های بازرسی با هماهنگی فرمانداری شهرستان و مشارکت نیرو‌های انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشغول به خدمت و تلاش شبانه روزی هستند.

او با بیان اینکه همه اقدامات ممکن برای قطع زنجیره اجتماعی و انسانی ویروس کرونا در دستور کار است، افزود: از ورود مسافران غیر بومی به شهرستان قیروکارزین ممانعت و با متخلفین طبق قوانین مربوطه برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در آمادگی کامل بوده و پیش بینی‌های لازم جهت مواجه با شرایط اضطرای در همه گیری بیماری انجام شده است، اما کنترل شرایط مستلزم رعایت و همکاری همه شهروندان است تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

او با پاسداشت تلاش‌های تیم‌های پزشکی و کادر درمانی ابراز کرد: مردم با مشارکت در پویش "در خانه می‌مانیم" ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، یاری گر کادر درمان کشور و نماینگر فرهنگ اصیل و شایسته خود باشند.

قیروکارزین با یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی و ۵ مرکز بهداشتی و درمانی در ۱۷۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا ، گردشگری ، تفرجگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار