فرمانده انتظامی استان گفت: در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی، تفرجگاه ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است.
کد خبر: ۸۳۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 30 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: کلیه راه‌های ارتباطی منتهی به تفرجگاه ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیر‌ها با استقرار نیرو‌های انتظامی کنترل می‌شود.

او با بیان اینکه توسط عوامل انتظامی از ورود مردم و خودرو‌های آنان به تفرجگاه‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: نیروی انتظامی به مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس بر مشارکت و همراهی مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: بدون همکاری مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امکان پذیر نیست و همه باید در این راستا همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سردار حبیبی تأکید کرد: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

او به شهروندان توصیه کرد با ماندن در خانه ضمن حفظ سلامتی، سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا و پلیس را در اجرای این ماموریت یاری رسانند.

برچسب ها: کرونا ، 13 بدر ، روز طبیعت ، 13 بدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار