رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه تست ۵ نفر دیگر از بیماران مثبت اعلام شده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در این شهرستان به ۳۹ نفر رسید.
کد خبر: ۸۳۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 30 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدحسین کریمی  گفت: ۵ مورد دیگر به موارد مثبت ابتلا به کرونا در شهرستان لارستان افزوده شد.

و بیان کرد: از ۵ نفر مبتلا که در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده اند، سه نفر در لارستان و دونفر در اوز هستند.

کریمی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ مورد مثبت به جمع مبتلایان به کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان افزوده شد و مجموع مبتلایان از ابتدا تاکنون به عدد ۳۹ رسیده است.

او اظهار کرد: شرایط کنونی میطلبد که مردم همکاری بیشتری را با کارکنان بهداشت و درمان و سایر نیرو‌های دست اندرکار داشته باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از عموم شهروندان تقاضا دارم در روز طبیعت در خانه هاشان بمانند و خارج نشوند تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم و عید اصلی برپاکنیم.توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا بعد از ریشه کن شدن این بیماری فعالیت‌ها به حالت عادی برگردد.

ویروس کرونا با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار