مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: صاحبان مشاغل حساس کشاورزی اعم از ماشین های حمل شیر، گوشت، کود، سموم و سایر نهاده ها ی کشاورزی به منظور رفت و آمد در شرایط محدودیت برگ تردد دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۳۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ 31 March 2020

تابناک فارس به نقل از آیانا: عزیز رحیمی با اشاره به اجرای طرح محدودیت تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کنترل ویروس کرونا؛ افزود: صاحبان مشاغل حساس با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی بخش های شهرستان و با در دست داشتن مدرک شغل خود برای دریافت کارت تردد اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه صدور این کارت در راستای مسئولیت واحدهای تولیدی برای تامین مایحتاج عمومی مردم است، تصریح کرد: امنیت غذایی مردم تعطیل بردار نیست و اقدامات لازم برای تامین نهاده ها و خدمات مربوطه برای تولید محصولات کشاورزی با عمل به فرامین رهبری در سال جهش تولید کماکان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه این شهرستان مقام اول تولید در اکثر محصولات زراعی و دامی را دارد بر انجام سریع و به موقع کارت تردد برای صاحبان این مشاغل تاکید کرد.

رحیمی یادآور شد: براساس مصوبه وزارت کشور (ستاد ملی مقابله با کرونا) به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، تردد تمام خودرو‌ها به استثنای خودرو‌های حامل سوخت، امدادی، خدماتی، امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شده است.

مرودشت در۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار