ارجمند با اشاره به اینکه با شناسایی هشت مورد جدید تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جهرم به ۶۷ مورد رسید، گفت: ۲ نفر از بیماران عضو یک خانواده هستند.
کد خبر: ۸۳۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 01 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» گفت:سه شنبه دوازدهم فروردین، نتیجه ۴۱ نمونه ارسالی دیگر را دریافت کردیم که در پی آن هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم شناسایی و تعداد کل موارد ثبت شده در جهرم به ۶۷ مورد رسید.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در بین بیماران امروز پنج نفر خانم و سه نفر آقا دیده می شود، افزود: خانم ها ۱۹، ۱۵، ۳۶، ۴۲ و ۵۴ ساله و آقایان ۲۷، ۵۴ و ۶۲ ساله هستند؛ ۲ نفر از این مبتلایان جدید از بخش کردیان، یک نفر از بخش سیمکان و بقیه جهرمی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش ظرفیت آزمایشگاه های استان و اهتمام ما در شناسایی هر چه بیشتر موارد جدید، تلاش کردیم با بررسی سوابق تماس افراد مبتلا در روزهای اخیر نمونه های بیشتری را برای تشخیص به مرکز استان ارسال کنیم، بیان کرد: در ۲ روز گذشته حدود ۱۲۰ نمونه از بیماران مشکوک ارسال شده که در حال حاضر منتظر دریافت پاسخ ۸۰ نمونه باقیمانده هستیم.

 

ارجمند با اشاره به سابقه فامیلی در چند نفر از بیماران جدید گفت: بررسی سوابق و بیماریابی فعال معاونت بهداشت باعث شناسایی بیمارانی جدیدی می شود که علائم اختصاصی را از خود بروز نداده اند و در مراحل اول بیماری هستند؛ مثل بیماران امروز که ۲ نفر از آنها عضو یک خانواده هستند.

 

وی در پایان با تاکید مجدد بر شرکت نکردن در دورهمی ها گفت: تعطیلات پیش رو روزهای حساسی است که نیاز به توجه بیشتر به هشدارها احساس می شود؛ از همشهریان عزیز می خواهیم سیزده فروردین امسال را درخانه بمانند و از رفتن به طبیعت بپرهیزند.

پایان پیام/691

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار