رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به پیام دیگر مشارکت مردم در این پویش، اضافه کرد: مردم یک پیام مهم به ما و مسئولین منتقل کردند که هر جا منافع ملی و عمومی ایجاب کند با تمام وجود در صحنه حاضر شده و به کشور، مردم و هم‌نوعان خود خدمت کرده و همچنین از هویت و منافع عمومی و مردمی پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 02 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید عبدالرزاق موسوی با قدردانی از همراهی مردم ایران و به ویژه شهروندان شیرازی در پیوستن به پویش «#در_خانه_بمانیم»، گفت: این همراهی به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه که به حسب سنت ما ایرانیان بیرون رفتن از خانه مصداق یک فرهنگ عمومی شده است، نشانگر اوج همکاری مردم با مسؤولین و بیانگر اولویت نخست مردم در حفظ سلامتی خود و همنوعان بود.

او با اشاره به پیام دیگر مشارکت مردم در این پویش، اضافه کرد: مردم یک پیام مهم به ما و مسئولین منتقل کردند که هر جا منافع ملی و عمومی ایجاب کند با تمام وجود در صحنه حاضر شده و به کشور، مردم و هم‌نوعان خود خدمت کرده و همچنین از هویت و منافع عمومی و مردمی پاسداری می‌کنند.

موسوی تأکید کرد: همه مسئولان باید این پیام مهم را درک و در همه شرایط به مردم اعتماد کرده و بدانیم که مشارکت مردم در اداره امور کشور و رویارویی با مشکلات به جهت عبور از بحران‌ها سرمایه همیشگی و دائمی ماست.

رئیس شورای شهر شیراز با قدردانی از همراهی تک تک شهروندان شیرازی، خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم مراتب تقدیر و سپاس خود را از این حرکت بزرگ و همزیستی شایسته مردم فهیم، شریف و فرهنگ‌مدار شیراز تقدیم کنم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار