رضایی با بیان اینکه یک مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا به آمار کلی اضافه شده است، گفت: در حال حاضر یک مورد مثبت و هفت مورد مشکوک در بخش بیماران تنفسی بیمارستان امام رضا (ع) لارستان بستری هستند.
کد خبر: ۸۳۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 03 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «بهزاد رضایی» امروز (جمعه ۱۵ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: امروز هم یک مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا به آمار کلی اضافه شد که عدد نهایی را به ۴۲ می‌رساند.

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: مجموع بستری‌های ما در بیمارستان امام رضا (ع) لارستان در حال حاضر هشت بیمار است که یک مورد مثبت و هفت مورد مشکوک در بخش بیماران تنفسی بیمارستان بستری هستند.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از همشهریانمان به دلیل نگرانی زیادی که از شیوع ویروس کرونا دارند رفتارهایی خارج از فرهنگ ایرانی اسلامی با همسایگان خودشان یا با موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا دارند.

 

رضایی با بیان اینکه توقع ما از بیماران مثبتی که در قرنطینه خانگی هستند این است که در منزل بمانند، افزود: توقع ما از سایر همشهریان نیز این است که احترام آن همسایه را نگه دارند و تا جای ممکن به آن‌ها کمک کنند؛ حتی در زمینه تهیه یا خرید اقلام برای آن‌ها و تحویل درب منزل‌شان با رعایت نکات بهداشتی.

 

 

وی با اشاره به اینکه ان‌شاءالله بتوانیم با همدلی و کمک به یکدیگر با یک حس خوب از این بحران عبور کنیم، گفت: همه را به پیوستن به کمپین بخشش اجاره بها دعوت می‌کنم.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار