رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان جهرم به ۸۰ نفر رسید.
کد خبر: ۸۳۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 04 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد رحمانیان اظهار داشت: تا صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹، با دریافت نتیجه ۳۱ مورد ارسالی دیگر، ۳ بیمار جدید شناسایی و تعداد مبتلایان ثبت شده در جهرم به ۸۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه هر سه بیمار جدید جهرمی هستند؛ دو آقای ۶۴ و ۲۲ ساله و یک خانم ۲۰ ساله که در حال سپری کردن دوره درمان هستند، افزود: این مبتلایان نیز در فرآیند بیمار یابی شناسایی شده اند.

رحمانیان ادامه داد: سالمندان از گروه‌های پر خطر ابتلاء به کرونا ویروس هستند. با توجه به بالا بودن سن سالمندان و متفاوت بودن ایمنی بدن افراد بیش از پیش مراقبت آن‌ها باشید. از همشهریانی که تا کنون همراه دانشگاه بوده و هشدار‌ها را رعایت کرده اند سپاسگزاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تاکید کرد: حفظ رعایت فاصله و انجام اصول بهداشتی از مهم‌ترین اقدامات در جهت پیشگیری از این بیماریست.

ویروس کرونا با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار