مام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای تولید و اتکا به توان داخلی ترسیم نقش راه برای مردم و مسوولان است زیرا شرط عبور از چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی در زمان کنونی تحقق «جهش تولید» است.
کد خبر: ۸۳۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 07 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: با عمل به فرامین رهبری و تحقق شعار جهش تولید شاهد رشد و شکوفایی روزافزون کشور و برون رفت از گرفتاری ها به خصوص در بخش اقتصادی و معیشتی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: مسوولان باید با نگاه ویژه و تخصصی و با برنامه ریزی کلان اقتصادی، انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کرده و به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پایان بخشند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: باید رهنمودهای رهبری را نصب العین خود قرار دهیم و در این صورت است که مسیر رشد و توسعه در بخش های مختلف کشور ببیش از پیش هموار می شود از این رو به کارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق شعار سال یک نیاز ضروری است.

فاطمی نسب ادامه داد: اتکا به توان داخلی و استقلال بیش از پیش کشور در همه بخش ها به خصوص تولید می تواند دشمنان را ناکام کرده و ایران را همچنین بر فراز قله های پیشرفت قرار دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معطم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۹، امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار