فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی اقلام بهداشتی احتکار شده با ارزشی بالغ بر 501 میلیارد ریال در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 07 April 2020

تابناک فارس  به نقل از پلیس، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح استان فارس به صورت ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر یگان های انتظامی، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند 69 فقره احتکار و توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در این راستا، 31 هزار و 450 عدد ماسک، 341 هزار و 187 جفت دستکش بهداشتی و مقادیر زیادی محلول ضد عفونی کننده، ژل ضد عفونی کننده و انواع مواد شوینده کشف شده است.
سردار حبیبی گفت: در این خصوص 17 انبار پلمب و 22 دستگاه خودرو حامل اقلام بهداشتی توقیف شده اند.
وی با بیان اینکه ارزش اقلام بهداشتی کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 501 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه، 94 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، اقلام بهداشتی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار