مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز ادامه داد: موضوع فروش سهمیه باشگاه قشقایی مربوط به 7 سال پیش است که وقتی ما پا به فوتبال گذاشتیم این صحبت‌ها را مطرح کردند و وقتی تیم می‌خواهد استارت بزند، این شایعات را مطرح می‌کنند تا ما را به حاشیه ببرند. این باشگاه همانطور که در 2،3 سال گذشته در لیگ یک تیمداری کرده، سال آینده نیز تیمداری می‌کند. بالای 95 درصد بدهی باشگاه برق جدید را پرداخت کردیم و در شرایط آرمانی هستیم و دلیلی ندارد که بخواهیم سهمیه را بفروشیم. از روز تاسیس باشگاه این برنامه ما بوده که در سال 1400 باید به لیگ برتر صعود کنیم که انشالله سال آینده به آن دست پیدا خواهیم کرد. ما از لیگ شهرستان استارت زدیم و تجربه حضور در لیگ استان و لیگ سه و لیگ دو را داریم. ما فوتبالی جلو آمدیم و هدف ما حضور در لیگ برتر است و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم که بخواهیم امتیاز را بفروشیم.
کد خبر: ۸۳۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 07 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا: اشکان نجف پور مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز  درخصوص شرایط تمرینی بازیکنان این تیم گفت: امکانات تمرینی در منازل کم است و کمپ آنچنانی هم نیست که بشود بازیکنان جداگانه بروند و تمرین کنند. بازیکنان نمی‌توانند به صورت کافی تمرین در منزل داشته باشند و تمرین در محیط بسته آن کیفیت همیشگی را ندارد. اعضای هیات مدیره باشگاه به صورت مجازی تشکیل جلسه دادیم و یک نرم افزار که 24 ساعت آینده تمکیل می‌شود را ساخته‌ایم که با آن می‌توانیم در ساعتی مقرر، تمرینات بازیکنان را چک کنیم و از وضعیت جسمانی آنها به صورت کامل مطلع شویم.

وی در خصوص لغو یا ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز گفت: به نظر من سازمان جهانی بهداشت باید تصمیم بگیرد و این موضوع از دست فدراسیون فوتبال خارج است. هر تصمیمی که سازمان جهانی بهداشت و به تبع آن، فدراسیون فوتبال بگیرد، ما نیز تبعیت میکنیم. جان انسان ها مقدم بر هر چیزی هست و اگر قرار باشد برای تماشای فوتبال، یک نفر از هواداران قشقایی بیمار شوند، بهتر است فوتبالی در کار نباشد.

نجف‌پور درخصوص شائبه فروش سهمیه این باشگاه در فصل آینده گفت: خوشبختانه باشگاه قشقایی یک باشگاه پرطرفدار است و در لیگ یک جزو باشگاه‌هایی است که خصوصیت بارز هواداری آن بر باشگاه‌های دیگر می‌چربد و این سبب ایجاد حاشیه شده و حاشیه را دشمنان ما درست می‌کنند و نسبت به حضور تیم ما حسادت می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع فروش سهمیه باشگاه قشقایی مربوط به 7 سال پیش است که وقتی ما پا به فوتبال گذاشتیم این صحبت‌ها را مطرح کردند و وقتی تیم می‌خواهد استارت بزند، این شایعات را مطرح می‌کنند تا ما را به حاشیه ببرند. این باشگاه همانطور که در 2،3 سال گذشته در لیگ یک تیمداری کرده، سال آینده نیز تیمداری می‌کند. بالای 95 درصد بدهی باشگاه برق جدید را پرداخت کردیم و در شرایط آرمانی هستیم و دلیلی ندارد که بخواهیم سهمیه را بفروشیم. از روز تاسیس باشگاه این برنامه ما بوده که در سال 1400 باید به لیگ برتر صعود کنیم که انشالله سال آینده به آن دست پیدا خواهیم کرد. ما از لیگ شهرستان استارت زدیم و تجربه حضور در لیگ استان و لیگ سه و لیگ دو را داریم. ما فوتبالی جلو آمدیم و هدف ما حضور در لیگ برتر است و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم که بخواهیم امتیاز را بفروشیم.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در خاتمه اظهار داشت: در سال جدید خواهشی که از دوستان داریم این است که چون انتخابات فدراسیون فوتبال را در پیش داریم، به کاندیدی رای دهیم که دارای فکر و ایده نو است. اگر ما با افکار گذشته موفق بودیم، باید مسیر قبلی را ادامه دهیم اما گار موفق نبودیم باید تغییر رویکرد دهیم و این تغییر رویکارد به معنای حذف نیست به معنای اصلاح است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار