هزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در سایت زباله شهرستان خرامه معدوم شد.
کد خبر: ۸۳۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 07 April 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه گفت: تیم بازرسی شبکه بهداشت خرامه هزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیر بهداشتی را با حضور نمایندگان پلیس اماکن، اتاق اصناف، اداره صَمت و شهرداری این شهرستان معدوم کرد.
دانش افزود: این مواد غذایی شامل فرآورده‌های لبنی، پروتئینی، تنقلات و انواع نوشیدنی بود که به علت تقلبی بودن، رعایت نکردن شرایط نگهداری، سپری شدن تاریخ مصرف و نداشتن مجوز‌های بهداشتی در بازرسی‌های انجام شده کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با مشارکت ادارات مرتبط و گزارش‌های مردمی کشف و جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: این مواد غذایی غیرقابل مصرف در صورت ورود به چرخه مصرف انسانی، سلامت شهروندان را با خطر مواجه می‌کند.
کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان خرامه نیز گفت: طرح بسیج ملی مقابله با کروناویروس با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، پلیس اطلاعات، اماکن و امنیت عمومی، صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی از اسفند ۹۸ شروع شده و تا پایان طرح پیشگیری از بیماری کووید۱۹ ادامه دارد.
جلوداری تاکید کرد: شهروندان مواد غذایی مورد نیاز را از مراکز معتبر و فروشگا‌ه‌های دارای محصولات با مشخصات بهداشتی کامل از جمله پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا خریداری کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را در تماس با شماره ۱۹۰ سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار