تابناک / شهرداری رشت از شهروندان فهیم این شهر خواسته است تا برای کمک به مدیریت شهری و حفظ زیبایی شهر از قدم زدن روی چمن ها، گلها و فضای سبز خودداری کنند.
کد خبر: ۸۳۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 08 April 2020
 
  تابناک / شهرداری رشت از شهروندان فهیم این شهر خواسته است تا برای کمک به مدیریت شهری و حفظ زیبایی شهر از قدم زدن روی چمن ها، گلها و فضای سبز خودداری کنند.
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در کنار همه عملیات سنگین و مداومی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در زمینه گندزدایی و ضدعفونی کردن فضای پارک ها و بوستان ها اعم از مبلمان و نیمکت ها، سرویس های بهداشتی، ست های ورزشی، وسایل و تجهیزات بازی کودکان و... انجام می دهد، کار باز پیرایی و اصلاح فضای سبز شهری و پارکی و گلکاری و چمن کاری را نیز به طور مداوم انجام‌ می دهد.

 
 
 

این سازمان همچنین از شهروندان گرامی رشت خواسته است تا به نتیجه رسیدن حاصل کار و نتیجه تلاش آنها در زمینه های زیبایی هر چه بیشتر سیمای شهری از راه رفتن، لگد کردن و قدم زدن روی سبزه ها، چمن ها و گلهای کاشته شده، جداً خودداری کنند تا سیما و چهره بهاری رشت بیشتر از گذشته جلوه گر شود. 

تابلوهایی هم برای جلب توجه شهروندان در فضاهای سبز ایجاد شده در شهر نصب گردیده که در آنها از مردم خواسته اند تا برای احترام گذاشتن به تلاش و کوشش کارگران سخت کوش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت از قدم زدن روی فضای سبز خودداری کنند.

روی این تابلوها به نقل از فضاهای سبز ایجاد شده، نوشته اند: "من دارم سخت تلاش می کنم تا رشد کنم؛ پس لطفاً روی من قدم نزنید. با سپاس فراوان."

 
 
 

گفتنی اینکه در چند هفته منتهی به بهار و سه هفته سپری شده از بهار سال ۱۳۹۹ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت سخت در تلاش است تا چهره و ظاهر بهاری به شهر رشت بدهد و همزمان با اجرای عملیات مقابله با ویروس کرونا، بر زیبایی بصری شهر برای افزایش نشاط شهری بیافزاید.

 

  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار