مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه از فعالیت ۹ کارگاه تولید ماسک در این استان توسط حوزه های خواهر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 08 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،فرشته همتی اظهار داشت: ۹ کارگاه در حوزه‌های خواهر در شهرستان‌های اسلام آباد، گیلانغرب، قصرشیرین، پاوه، کنگاور، جوانرود و دالاهو یک کارگاه و در شهر کرمانشاه ۲ کارگاه راه اندازی شده است که روزانه حداقل ۱۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

وی افزود: روزانه ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ بطری مواد ضدعفونی توسط گروه جهادی یکی از پایگاه‌های شهر کرمانشاه با همکاری گروه جهادی برادر و قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تولید و در بین محلات محروم حاشیه شهر کرمانشاه و شهرستانهای استان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: با همکاری بسیج سازندگی ۸۵۰ بسته کمک معیشتی هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های دارای مشکلات اقتصادی توزیع شده است همچنین ۱۱۵ بسته توسط حوزه‌های خواهر به مبالغ ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان جهت کمک به افراد بی بضاعت در شهرستانها تهیه و توزیع شده است.

وی از راه اندازی ۱۳ کانال و گروه اطلاع رسانی در فضای مجازی و ارتباط با بسیجیان خبر داد و عنوان کرد: با این اقدام فضایی مناسب جهت بیان راه‌های مقابله با ویروس کرونا، توضیح چگونگی رعایت اصول بهداشتی توسط کارشناسانی از مراکز بهداشت، بیان احادیث، ادعیه و مناجات، ختم صلوات، ختم قرآن و اجرای مسابقات خطبه متقین و احکام ایجاد شده است که در تقویت بعد معنوی و روحیه بسیجیان بی تأثیر نیست.

همتی با بیان اینکه حضور گروه‌های جهادی سازماندهی شده در حوزه‌ها و پایگاه‌ها نقاط قوت بسیج خواهران است، افزود: فعالیت روزانه و شیفتی گروه‌های جهادی در کارگاه‌های راه اندازی شده و نیز در منازل جهت مقابله با ویروس کرونا و حمایت از سلامت مردم بدون هیچ گونه چشم داشتی قابل تقدیر است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین نباید از حضور بسیجیان خواهر فعال در شبکه بهداشت و طرح غربالگری غافل شد.

وی از تهیه گوشت نذری، تهیه پد الکلی، صابون مایع و مواد شوینده دیگر و توزیع در سطح محلات توسط پایگاه‌های بسیج خواهران خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار