فرمانده انتظامی استان مرکزی:
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: لازم است مردم جشن نیمه شعبان را با اعضای خانواده درمنازل برگزار کنند
کد خبر: ۸۳۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 08 April 2020
 سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با تبریک این ایام و آرزوی تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر (عج) و تأکید بر اهمیت حفظ سلامتی جان مردم در دین مبین اسلام و توصیه کارشناسان مذهبی و بهداشتی در این خصوص گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ممنوعیت تردد شهروندان در اماکن مقدسه، امسال جشن‌های نیمه شعبان در مساجد، اماکن متبرکه و ... برگزار نمی‌شود و لازم است شهروندان جشن‌ها را با اعضای خانواده شان درمنازل برگزار کنند.

سردار مفخمی با اشاره به عشق و ارادت مردم شهید پرور و ولایتمدار مرکزی به اهل بیت (ع) افزود: اگرچه هرساله جشن‌های گرامیداشت نیمه شعبان در مکان‌های مختلف استان مرکزی برگزار می‌شد و پلیس ضمن همراهی با مردم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های این روز از تمام توان خود برای برقراری نظم محله‌ها و روان سازی ترافیک خیابان‌ها استفاده می‌کرد، اما امسال به منظور حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به شکلی متفاوت برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نیمه شعبان در حقیقت عید بزرگ مردم جهان بوده و وظیفه هر فرد مسلمان این است که در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های این روز تمام تلاش خود را بکار ببندد اضافه کرد: برنامه ریزی‌های گسترده‌ای برای برگزاری و پخش جشن‌های نیمه شعبان از طریق رسانه و به صورت مجازی برنامه ریزی شده است و هم استانی‌ها می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

رئیس پلیس استان مرکزی با بیان اینکه دین داری، ولایت مداری و همکاری و تعامل بین پلیس و مردم و رعایت قانون و نظم در جامعه از سرمایه‌های بی بدیل مردم کشور ماست اظهارداشت: طرح فاصله گذاری برابر اطلاع رسانی‌های انجام شده طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ فرودین ماه با قاطعیت اجرا خواهد شد.

او تصریح کرد: از آغازین روز‌های شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه حافظان امنیت و همراهی آنان با متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای استان مرکزی بودیم که بی وقفه به عنوان یکی از سازمان‌های دخیل در صف مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و دل در گروی صیانت و حراست از سلامت آحاد جامعه داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار