عبدالرضا قاسم‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: فعالیت واحد‌های صنفی که مایحتاج مردم را عرضه می‌کنند همانند گذشته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 09 April 2020

تابناک فارس به نقل ازشیرازه:عبدالرضا قاسم‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت:در شرایط کنونی هرگونه اجتماع و تردد غیرضروری مضر به سلامت و به نوعی تهدید بهداشت عمومی جامعه است.
وی افزود: بیشتر مردم موضوع قرنطینه خانگی را رعایت کرده اند و به سفر نرفته اند. این افراد از ستاد استانی مطالبه دارند تا با هر کسی که شرایط کنونی را رعایت نمی‌کند با جدیت برخورد کنند.

وی افزود: ما در استان به خاطر اینکه وضعیت خود را حفظ کنیم و به شرایط بدتری دچار نشویم، اجازه نداده ایم بجز فقط چند صنف که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کند باز باشند مابقی تا ۳۰ فروردین تعطیل می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اضافه کرد:ما در استان فارس چون در وضعیت قرمز قرار داریم با بازگشایی بسیاری صنوف غیرضرور موافقت نکرده ایم چرا که برخی صنوف برای حفظ سلامت مردم باید تعطیل باشد.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: کسبه نمی توانند به جز اصناف قبلی و دو سه مورد جدید صنف دیگری را باز کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در پایان تاکید کرد: کماکان مغازه هر متخلف پلمپ می شود و از شنبه از سوی اصناف، اتحادیه ها و سازمان صمت و دانشگاه مورد بررسی و کنترل قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار