نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح مفیدی بوده است، گفت: این طرح می تواند ۱۵ الی ۲۰ روز دیگر نیز ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۳۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 09 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:فرج الله رجبی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: شاید ما در بحث شناسایی و عواملی که این وضعیت را در کشور تشدید کردند، انتقادات و گلایه هایی داشته باشیم ولی این گلایه ها و انتقادات به جای خود الان باید اولویت ما این باشد که بتوانیم در این وضعیت بین المللی گلیم خود را از آب بیرون بکشیم.

 

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید بتوانیم کشور را به حالت ثباتی برسانیم و عوارض جانبی و تلفات این بیماری را در کشور کم کنیم و این محقق نمی شود مگر اینکه این بیماری را مهار و کنترل کنیم و از آن طرف بخش اقتصادی را حرکت دهیم.

 

وی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح مفیدی بوده است اما متاسفانه در چند روز گذشته شهر تهران بسیار شلوغ بوده است و همین نگرانی هایی را ایجاد می کند. دولت باید با تدبیر عمل کند و رها کردن این ماجرا باعث می شود دستاوردهای گذشته نیز از بین برود.

 

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما الان در شرایطی هستیم که افراد آلوده در طول شبانه روز بیش از دو هزار نفر هستند و متوفیان کمتر از 150 نفر است. در یک خط مستقیم می رویم و قطعا باید این شیب نزولی شود و باید برای رسیدن به این شیب نزولی قوی تر عمل کنیم.

 

رجبی گفت: اگر ما 15 روز آینده موضوع را مدیریت کنیم، قطعا می توانیم به مهار و کنترل بیماری برسیم البته باید بخش اقتصادی را نیز فعال کنیم و حمایت های لازم از این بخش را انجام دهیم و تحرکی را در اقتصاد ایجاد کنیم تا بتوانیم مدیریت کشور را بهتر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار