معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به شیوع کروناویروس، مراکز مجاز دندانپزشکی در شیراز را تا پایان فروردین ۹۹ اعلام کرد.
کد خبر: ۸۳۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 09 April 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:دکتر علی اکبری گفت: درمان‌های دندانپزشکی باید با مراقبت‌های بهداشتی جدی ارائه شود تا از انتقال آلودگی‌ها از بیمار به پزشک، از پزشک به بیمار و از بیمار به بیمار جلوگیری کند و در برهه کنونی و در شرایط همه گیری ویروس کرونا، این مراقبت‌ها باید با پروتکل‌های رسمی و علمی دوچندان شود.
معاون درمان دانشگاه بیان کرد: درمانگاه‌های شبانه روزی شهر شیراز قطب الدین، محمد رسول الله (ص) و حکمت و درمانگاه‌های نوبت صبح و عصر شهر شیراز، امام موسی ابن جعفر (ع) و امام جعفر صادق (ع) است.
دکتر اکبری اضافه کرد: کلینیک دندانپزشکی صدرا واقع در شهر صدرا تا پایان فروردین سال جاری خدمات دندانپزشکی ارایه می‌دهد و بیمارستان شهید آیت الله دستغیب شیراز نیز فقط برای بیماران خاص فعال است.
او از مردم خواست تا در شرایط فعلی و تا عادی شدن اوضاع و رفع بیماری کووید۱۹، از مراجعه به مطب‌ها و مراکز دندانپزشکی خودداری و فقط برای موارد اورژانسی به مراکز مشخص شده که با رعایت کامل شرایط دستورالعمل محافظتی ابلاغی می‌توانند فعالیت داشته باشند، مراجعه کنند، همچنین تا رفع بحران و عادی شدن شرایط از مراجعه به کلینیک‌های دندانپزشکی برای انجام خدمات انتخابی و زیبایی دندانپزشکی پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار