مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از کاهش حجم مسافر ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از زمان شروع ویروس کرونا در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی همچنان با رکود مسافر مواجه است.
کد خبر: ۸۳۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 10 April 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،سجاد سلیمانی افزود: از مجموع ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه تنها ۴۰ درصد و ناوگان اتوبوسرانی ۱۰ درصد آن فعال بوده که همین شمار تاکسی و اتوبوس نیز به دلیل کمبود مسافر فعالیت آن‌ها توجیه لازم را نداشته و تنها با هدف تامین نیاز شهروندان در زمینه حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا بیشترین آسیب از لحاظ معیشتی متوجه خانواده بزرگ ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شده است از این قشر زحمتکش خواست، به توصیه‌های سازمان توجه کنند.

سلیمانی تاکید کرد؛ تاکسیرانان کماکان از زمان اعلام محدودیت مسافر در صندلی عقب از نیمه دوم اسفندماه به جهت حفظ سلامتی خود و شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صندلی عقب تنها ۲ نفرسرنشین سوار کنند.

وی در ادامه با تقدیر از همراهی و همکاری و نجابت تاکسیرانان در رعایت نرخ کرایه تاکسی‌ها برحسب ۲ نفر سرنشین در صندلی عقب خودرو در این شرایط ویژه اعلام کرد، شماره تلفن گویای سه رقمی ۱۳۳ و ۳۸۲۴۶۵۶۵/۳۸۲۱۱۹۴۸، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم است.

علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.

کلانشهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
نا،
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار