فرماندار شهرستان شیراز،گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شامل استمرار تعطیلی صنوف و کنترل ترددها با جدیت و بصورت قاطع تا پایان فروردین ماه ۹۹ در شیراز استمرار دارد لازم‌الاجراست.
کد خبر: ۸۳۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 10 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا امیری در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان شیراز،افزود: تمام واحدهای صنفی غیرضروری کماکان تعطیل خواهند بود؛ اکثر واحدهای صنفی این شهرستان تاکنون بخوبی دستورالعمل تعطیلی را رعایت کرده اند و به همین دلیل اغلب صنوف در وضعیت تعطیلی قرار دارند.

فرماندار شیراز درباره وضعیت شلوغ ترین مکان عرضه ماهی و تره بار شیراز گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده فروشگاه‌های دروازه کازرون نیز تمام مصوبات و موارد بهداشتی را رعایت و برابر دستورات ابلاغی اقدام می‌کنند.

امیری بیان کرد: اینکه گفته می‌شود خیابان‌های شیراز شلوغ است به لحاظ ترافیکی و حجم خودرو نسبت به روزهای گذشته درست است که لازم است شهروندان کماکان پویش "در خانه بمانیم" را رعایت کنند.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل قطع زنجیره کرونا، نیروی انتظامی با همکاری راهداری کماکان نسبت به کنترل محورها و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شیراز اقدام می‎کنند و نمایندگان فرماندار نیز در این محورها مستقر هستند.

امیری اظهار داشت: همه مقررات برای تمام نقاط شهرستان شیراز از جمله صدرا، داریون، خانه زنیان و روستاها نیز الزامی است.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه ، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، بیضا و سرچهان بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و سه بیمارستان شهید چمران، شهید فقیهی و شهید بهشتی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می‌دهند، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار